Hållbarhetsfakta För varje fokusområde har Addtech långsiktiga mål som är mätbara och tidsbundna till 2030, i enlighet med de globala målen. Med hjälp av kontinuerlig uppföljning säkerställer vi utveckling
driva och utveckla den operativa verksamheten så länge de levererar på våra koncerngemensamma mål. ÖVERGRIPANDE MÅL Addtech som investering Sedan börsnoteringen i september 2001 har Addtechaktien haft en g
kvalitet utgör en integrerad del av koncernbolagens strategiska och operativa verksamhet. Addtechs mål är att skapa mervärde för sina intressenter och bygga relationer baserade på respekt, ansvar och hög
luftutsläpp från industri eller annan verksamhet. - Denna systemlösning går verkligen hand i hand med målen i Parisavtalet från 2015, där kärnan är att begränsa den globala uppvärmningen genom att minska utsläppen
4.0, smarta produktionsprocesser, ökade försvarsinvesteringar, samt Internet of Things (IoT). Vårt mål är att fortsätta utveckla mervärdet genom att addera spetskompetens samt med ett tydligt hållbarhetsfokus
Rollco ”Vi erbjuder produkter och tekniklösningar som direkt eller indirekt bidrar till de globala målen” Läs mer → Frank Robertsson, VD Rutab ”Allied Insulators Inc. är en ledande leverantör av utrustning
bolags försäljning av lösningar som bidrar positivt till utvecklingen av FN:s globala hållbarhetsmål. Mål och utfall 2024/2025 Möt Addtechs dotterbolag Arruti Group Arruti Group i Spanien utvecklar, tillverkar
produkter på något sätt; från CBI i Sydafrika till Europa och Hong Kong. Här har vi ett tydligt uttalat mål att arbeta med sjöfrakt så mycket som möjligt och på så sätt minska våra koldioxidavtryck.
Compotech Addtech analyserar sitt hållbarhetsarbete utifrån FN:s globala mål. De flesta av våra dotterbolag ligger redan långt framme i detta arbete, helt enkelt för att hållbara lösningar och produkter
produkter på något sätt; från CBI i Sydafrika till Europa och Hong Kong. Här har vi ett tydligt uttalat mål att arbeta med sjöfrakt så mycket som möjligt och på så sätt minska våra koldioxidavtryck.